Še en Janez na spletu
Klasična Grčija 24.april - 1.maj 2002
Ancona - Igumenica - Larisa Atene - Peloponez

Atene - Peloponez

Zjutraj smo si ogledali olimpijski stadion. Na njem so potekale prve olimpijske igre moderne dobe.

Sledil je ogled Akropole. Partenon so zaradi olimpijade obnavljali.

Erehtion je bilo grško, rimsko in krščansko svetišče, muslimani so pa v njem imeli javno hišo. Ena od kariatid je v muzeju v Londonu.

Na stopnicah je poziral možak v tradicionalni narodni noši.

Obiskali smo Narodni muzej v Atenah in tako v živo videli predmete, ki jih običajno poznamo iz učbenikov.

Na slikah je detajl Mikenske sobe ter kopija kipa boginje Atene, ki je stal na Partenonu. Originalni kip je bil visok 9m.

Plaka - stari del Aten je zaradi ozkih ulic polnih trgovinc zelo zanimiv za turiste.  Privoščila sva si dobro kosilo. Zaradi košarkaškega trenerja Subotiča sva dobila izdaten popust pri nakupu torbice.

Naslednje jutro smo se odpravili proti jugu. Ustavili smo se v Korintu, kjer smo si ogledali znameniti prekop.

Mikene sem si drugače predstavljal. Nisem vedel, da je mikenska kultura tako stara.

Schlimman, ki je tu iskal Agamemnonovo grobnico, je našel grobove iz časov pred Trojansko vojno.

Znamenita Levja vrata se zdijo v učbenikih mogočnejša.

Nekaj sto metrov stan je Aritrejeva zakladnica.

Vedno me čudi, kako so takrat gradili take stavbe. Preklada nad vrati je iz monolita, ki tehta okoli 120 ton.

Iz Miken smo se spustili proti morju. Pred Naphlionom  smo se ustavili v nasadu pomarančevcev. Ko pomaranče cvetijo, so ravno zreli sadeži. Vsa dolina je bila prepojena z duhom cvetočih pomaranč. V mestu smo imeli postanek za kosilo.

Epidaurus je najlepše ohranjeno gledališče.

Vsi so utihnili, ko je neka pevka preizskusila akustičnost gledališča.

V naši skupini je nekaj dobrih pevcev, zato se je v gledališču slišala tudi slovenska pesem.

Preko Korinta smo se vrnili v Atene. Zvečer so si ogledali Pirej.

Naslednje jutro smo pred prvomajskimi priredivami iz mesta pobegnili na jug Atike, kjer smo na plažah počakali na odhod letala.

Polet v prekrasnem vremenu je minil v gledanju skozi okno. Leteli smo ob celoti Jadranski obali.